derma marketingGoogle SEOoptimizare SEOoptimizare SEO dermatologiepromovare dermatologiePostări în Google, prin GMB (Google My Business) - marketing pentru dermatologie - Derma Marketing

Postările Google pot aduce mult trafic pe website

utilizează GMB (Goolge My Business) la adevăratul potențial

 

Știai că prin intermediul postărilor în Google cu ajutorul Google My Business, ai posibilitatea de a „injecta” conținut direct în motorul de căutare Google? Dacă nu știai de chestia asta, noi suntem aici să-ți dăm mai multe detalii. Aici, adică la un apel telefonic distanță. 🙂

Postările în Google (GMB) sunt eficiente deoarece îți oferă șansa să trimiti informații către potențiali pacienți direct prin intermediul website-ul www.google.com – adică website-ul cu cel mai mare trafic. Da. Acolo „stă” lumea. Postările Google sunt perfecte pentru oferte speciale, promovare evenimente sau alte anunțuri importante. Fiecare postare este valabilă șapte zile, așa că acest instrument este potrivit pentru a publica informații de actualitate despre ceea ce se întâmplă în business-ul tău.

Cum să creezi postări în GMB?

1. utilizează un titlu interesant / captivant

Titlul poate fi cea mai importantă parte a postărilor Google.  Deci trebuie să fie atrăgător. Înainte de a crea titlul, întreabă-te „Ce ofer prin această postare?” și „De ce ar trebui să le pese oamenilor?” Dacă răspunsurile celor două întrebări vor schița scopul postării tale, ești pe cale să creezi un titlu scurt și interesant.

2. utilizează imagini & clipuri video de impact

Imaginile aduc mai multe clicuri decât textele, așa că asigură-te că alegi imaginea / animația / clipul video potrivit. Rezoluția optimă pentru postările GMB este 750 × 750 pixeli, deci prelucrează corect imaginea – trebuie să aibă forma unui pătrat.

3. utilizează cât mai puțin text / și să fie… descriptiv

Poți introduce un text de maximum 80 de caractere (titlu + descriere) dacă vrei ca tot textul să fie afișat în postare. Deci pacientul poate vedea doar 80 de caractere – degeaba pui mai mult text. Evitați „înfloriturile” și încearcă să determini cititorul să dea click pe linkul tău.

4. include un call to action puternic (link)

Sintagmele care îndeamnă la acțiune imediată (call to action) ajută. De asemenea, ajută și îndemnurile mobilizatoare și acționabile precum „Sună acum”, „Înscrie-te!”, „Click aici”, „Vezi detalii” – toate solicită utilizatorului o acțiune următoare.

5. Fii consecvent!

Pentru că postările Google durează doar șapte zile, programează-ți în organizatorul tău activitatea de postare în GMB. Așa, nu o să uiți. Este important să nu uiți că ai de făcut ceva important pentru a-ți crește business-ul. 🙂

Cam atât pentru azi. Scurt și la subiect. Dacă nu te descurci, contactează-ne ( <– iată un call to action mai mult sau mai puțin corespunzător 🙂 ).

Alex @ Dental Marketing & Smartifact

Alexandru Pop @ Dental Marketing
dental marketing evangelist
+40 770 360 998
alex@dentalmarketing.ro

#dental marketing #marketing medicină dentară #promovare clinică dentară #promovare cabinete stomatologice #promovare stomatologie #promovare medicină dentară #stomatologie #cabinet stomatologic #clinică dentară #clinică stomatologică #marketing cabinet stomatologic #marketing medicină dentară #branding stomatologie #logo medicină dentară #Google SEO stomatologie #SEO medicină dentară #optimizare SEO #website cabinet stomatologic #strategie marketing #campanii social media Facebook Instagram Google Youtube #website #dezvoltare website #web design #conținut foto & video #dental fitout #Smartifact #OMNIvision #Hansen #DentalPoint #AlexPop dental marketing evangelist #tururi virtuale 3D 360 #Dental 3D Tour

 

parteneri Dental Marketing:

> clinica stomatologica > clinica dentara > implanturi dentare > implantologie > protetica dentara > estetica dentara > sigilare dentara > stomatologie Cluj > stomatologie Bucuresti > stomatologie Timisoara > stomatologie Iasi > protetica dentara > proteze dentare > sinus lift > aditie de os > aditie osoasa > chirurgie orală > tratamente laser > laser stomatologic > tratament laser parodontoza > igiena dentara > igienizare profesionala > aparate dentare > ortodontie > aparate dentare > aparate ortodontice > aparate dentare safie > aparate dentare invizibile > tratamente de canal > tratamente endodontice > tratamente parodontoza > parodontita > parodontologie > gingivita > tratament parodontoza > protetica dentara > detartraj cu ultrasunete > Air Flow > profilaxie dentara > aparate dentare > aparate ortodontice copii > aparate dentare invizibile adulti > ortodontie > albire dentara > fatete dentare ceramice > fatete dentare no prep > estetica dentara > implant dentar > obturatii / plombe  > inlay / onlay > stomatologie pediatrica > stomatologie copii > pedodontie > urgente dentare > urgente stomatologice > cabinet stomatologic > clinică stomatologică > dentist Cluj > dentist Bucuresti > dentist Timisoara

SURSA: blog www.dentalmarketing.ro
AUTOR: Alexandru Pop, dental marketing evangelist @Dental Marketing

Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

Vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul marketingului pentru dermatologie? înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date. Stai aproape de conceptul Digital Derma Marketing.

derma marketing®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

newsletter

Dacă vrei să fi la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing ®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

Operated by Derma Marketing | Dental Marketing | Medica Marketing. Toate drepturile rezervate. ANPC

dental
medica
derma
optica