Dezvoltăm strategii de marketing pentru dermatologie și chirurgie plastică. Înainte de a începe planificarea în vederea promovării serviciilor și produselor tale, este nevoie să înțelegem cât mai bine business-ul. Este imposibil să avem rezultate fără să cunoaștem business-ului și obiectivele de business. #strategie marketing stomatologie #promovare dermatologie #promovare chirurgie plastică #optimizare SEO dermatologie #promovare social media #campanii social media #Facebook #Instagram #Google #Youtube
“Marketing without data is like driving with your eyes closed.” – Dan Zarrella
Zarrella este un marketing guru în promovare social media, autor a patru tratate de referință în marketing: The Science of Marketing, Zarrella`s Hierarchy of Contagiousness, The Social Media Marketing Book și The Facebook Marketing book.
analiză mediu
micro-mediu
macro-mediu
SWOT
str. / weak.
opp. / thr.
dezvoltare strategii
de marketing
setare obiective
KPI măsurabili
alegere instrumente
implementare
măsurare
măsurare rezultate
KPI
obiective
Odată ce înțelegem business-ul tău și nevoile de marketing pe care le-ai identificat, începem dezvoltarea strategiei, prin intermediul căreia ajungem la rezultatele vizate.
în ce constă procesul?
Fiecare strategie de marketing este „tailor made” întrucât trebuie să împlinească nevoi particulare conforme cu specificul business-ului tău. În funcție de complexitatea cerințelor adaptăm procesele strategiei, așa încât să ajungem la rezultatul dorit cu eforturi minime.
Un proiect de strategie complet, cuprinde pașii enumerați mai sus: analiza nevoilor tale de marketing și modelarea lor, analiza mediului, analiza SWOT, definirea strategiilor care derivă din analize, setarea obiectivelor principale și secundare ale planului, alegerea instrumentelor de marketing utilizate și implicit a canalelor de comunicare, implementare și „last but not least” măsurarea rezultatelor.